Fişierele de tip cookie sunt esenţiale pentru ca dumneavoastră să utilizaţi la maximum site-ul nostru Web. De fapt, aproape toate site-urile Web utilizează acest tip de fişiere. Fişierele de tip cookie stochează preferinţele dumneavoastră şi alte informaţii care ne ajută să ne îmbunătăţim site-ul Web - dar nu vă faceţi griji, nicio informaţie colectată de pe site-ul nostru nu vă identifică în mod personal. Puteţi afla mai multe despre fişierele de tip cookie şi despre cum puteţi să le controlaţi cu ajutorul setărilor dumneavoastră de navigare.

Aflați mai multe

Tur Virtual
Find us on Facebook

 

Utilitate

 

Spatiu si functionalitate

Noul EcoSport ofera spatiu flexibil si bine structurat, intr-un singur vehicul util si functional.

 

O podea de incarcare utila si reglabila

Podeaua de incarcare din portbagaj dispune de trei setari de inaltime, asa ca poti crea un compartiment ascuns de diverse dimensiuni, sub podeaua portbagajului. Cand o setezi in cea mai inalta pozitie si cu scaunele din spate rabatate, obtii o podea de incarcare complet plata.

 

Construit pentru a cuceri terenul urban

 

Borduri inalte, gropi in asfalt, drumuri in lucru, limitatoare de viteza... Strazile oraselor se pot dovedi periculoase. Tocmai de aceea, noul EcoSport are o garda la sol inaltata.


Usurarea virajelor in U

Spre deosebire de SUV-urile traditionale, mai masive, noul EcoSport are un diametru de bracaj redus: doar 10,6 m. Aceasta inseamna ca virajele in U pe strazile aglomerate sunt rapide si usoare, chiar si cand sunt masini parcate pe ambele parti.


Treci cu usurinta peste obstacole

 

Unghiul de atac si cel de degajare ale noului EcoSport sunt de 21 si respectiv 33,3 grade, cu un unghi ventral de 23,3 grade (descarcat). Aceste valori se refera la unghiurile la care masina poate sa treaca peste un obstacol fara a zgaria partea de dedesubt, lucru esential pentru un SUV modern.